ماست را با اين ۵ خوراكي‌ بخوريد تا لاغر شويد

۱۶ بازديد

ماست را با پنج ماده غذايي كه در ادامه گفته شده است، تركيب كنيد تا معجزه لاغري آن را ببينيد.

تركيب لاغر كننده با ماست

ماست از لبنيات بسيار مفيد است. حتي افرادي كه مي‌خواهند لاغر شوند بايد مصرف ماست را جدي بگيرند. البته ماست به‌تنهايي باعث لاغري نمي‌شود اما خوردن ماست با ۵ ماده غذايي زير در رژيم لاغري به كمك شما خواهد آمد. همراه مجله دلتا باشيد تا با ۵ تركيب لاغر كننده با ماست آشنا شويد.

ماست و بادام

درحالي‌كه بعضي از مغزهاي خام مانند بادام مي‌توانند كالري و چربي زيادي داشته باشند، اما استفاده تركيبي از آن‌ها همراه با ماست ساده به‌عنوان يك منبع پروتئين باكيفيت مي‌تواند به كاهش وزن مطلوب و بهتر كمك كند. بر اساس مطالعه‌اي زنان چاق و بزرگ‌سالي كه روزانه از ۵۰ گرم بادام خام به‌عنوان بخشي از يك رژيم كم‌كالري استفاده مي‌كنند، درنهايت وزن بيشتري نسبت به ديگران كم مي‌كنند.

ماست و گردو

اگر بادام جزو مغزهاي خام محبوب شما نيست، مي‌توانيد گردو را با ماست تركيب كنيد تا از مزيت‌هاي خاص اين تركيب بهره‌مند شويد. زنان چاقي كه از گردو در رژيم غذايي كم‌كالري خودشان استفاده مي‌كنند، كلسترول بد خون (LDL) را بيشتر از ديگران كاهش مي‌دهند و حتي فشارخون سيستوليك خودشان را هم پس از گذشت ۶ ماه به سطح بهتري مي‌رسانند.

ماست و بادام

ماست و جوي دوسر

محققان بارها تاكيد كرده‌اند كه بلغور جوي دوسر، داراي خواص ويژه و اثبات‌شده‌اي براي مبارزه با كلسترول خون است. به همين دليل هم جوي دوسر به يكي از بهترين گزينه‌ها براي تركيب شدن با ماست و اضافه شدن به برنامه كاهش وزن تبديل مي‌شود.

كساني كه از بلغور جوي دوسر به‌عنوان يكي از اجزاي ثابت رژيم غذايي استفاده مي‌كنند، پس از مدتي اشتهاي خودشان را كاهش مي‌دهند، مجموعه كالري‌هاي دريافتي روزانه را كمتر مي‌كنند و احساس رضايتمندي از غذا خوردن را هم بالاتر مي‌برند.

كاهش وزن با جو دوسر

ماست و بذر كتان

اگر مي‌خواهيد مقداري فيبر سالم و امگا-۳ تقويت‌كننده سلامت قلب به برنامه غذايي خودتان اضافه كنيد، حتما از بذر كتان كمك بگيريد. تركيب لاغر كننده با ماست و بذر كتان نه‌تنها يك ميان وعده مغذي و باكيفيت را در اختيار شما مي‌گذارد بلكه مي‌تواند به كاهش وزن شما هم كمك كند. مصرف منظم و مستمر بذر كتان با كاهش وزن و همچنين كاهش اندازه دور كمر مرتبط است.

اگر به خواص خوراكي‌هايي مانند ماست علاقمند هستيد مطلب تنقلات خوشمزه، ولي بدون قند را بخوانيد.

ماست و گريپ‌فروت

اضافه كردن گريپ‌فروت به ماست ساده، يكي از بهترين خوراكي‌هاي سالم براي كاهش وزن مطلوب را در اختيار شما مي‌گذارد. افراد چاقي كه از گريپ‌فروت تازه يا آب گريپ‌فروت تازه و طبيعي استفاده مي‌كنند، در درازمدت كاهش وزن بيشتري را تجربه خواهند كرد.

لاغر كننده با ماست

پيشنهاد مطالعه: از شما دعوت مي‌كنيم مطلب لاغري و تناسب اندام با راهكارهاي ساده را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.