مرگ خاموش را با اين نوشيدني داغ دور بزنيد

۲۰ بازديد

فشار خون قابل كنترل و مديريت است، اما مي‌توان عوارض آن را كاهش داد. يك نوشيدني مي‌تواند خطر اين قاتل خاموش را تا ۵۰ درصد كاهش دهد، حتي اگر در مقادير كم مصرف شود.

نوشيدني ضد فشارخون

فشارخون بالا يك‌چهارم جمعيت را در سراسر جهان مبتلا مي‌كند، با اين حال اكثر مردم از اين مشكل سلامتي غافل هستند، زيرا اين بيماري فاقد علائم مشخص است. فشارخون قابل كنترل و مديريت است. خوشبختانه، يك نوشيدني مي‌تواند خطر اين قاتل خاموش را تا ۵۰ درصد كاهش دهد، حتي اگر در مقادير كم مصرف شود. همراه مجله دلتا باشيد تا اين نوشيدني ضد فشارخون را بشناسيد.

فشارخون و بيماري‌ها

فشارخون بالا پيش‌زمينه‌اي براي ايجاد مشكل است و به طور قابل توجهي خطر حمله قلبي و سكته را افزايش مي‌دهد. عوارض تهديدكننده زندگي زماني رخ مي‌دهد كه فشار داخل وريدها از حد معيني فراتر مي‌رود و باعث لخته شدن خون، پارگي و نشت رگ‌ها مي‌شود.

اگر مي‌خواهيد بيشتر با اين بيماري آشنا شويد مطلب فشار خون بالا، قاتل خاموش ايرانيان را بخوانيد.

فشار خون بالا

نوشيدني معجزه‌آساي ضد فشارخون

برخي از نوشيدني‌ها و دمنوش‌ها مي‌توانند رگ‌ها را شل كرده و جريان خون بيشتري ايجاد كنند. اين نوشيدني‌ها با مكانيسمي كه دارند، مي‌توانند به طور قابل توجهي خطر ابتلا به فشارخون بالا را در درازمدت كاهش دهند.

طبق نتايج مطالعات انجام گرفته مصرف كمتر از نصف فنجان چاي سبز يا اولانگ مي‌تواند خطر ابتلا به فشارخون بالا را تا حدود ۵۰ درصد كاهش دهد، علاوه بر اين، افرادي كه بيش از دو فنجان چاي در روز مي‌نوشند، خطر ابتلا به اين بيماري را تا ۶۵ درصد كاهش مي‌دهند.

دمنوش چاي سبز

براي تهيه دمنوش چاي سبز به ازاي هر نفر يك قاشق مرباخوري چاي سبز را در قوري بريزيد سپس يك ليوان آب داغ را به آن اضافه كنيد و درب قوري را به مدت هفت تا هشت دقيقه بگذاريد. چاي سبز مانند چاي سياه نيازي به دم‌كردن روي حرارت ندارد.

چاي سبز

چاي اولانگ

براي هر فنجان ۱۸۰ ميلي‌ليتر آب و ۲ قاشق غذا‌خوري برگ چاي اولانگ را نياز‌داريد. آب را تا دماي حدودا ۹۶ درجه سانتي‌گراد گرم‌كنيد، اين دماي مناسب براي دم‌كردن چاي است زيرا باعث مي‌شود مواد معطر آن شكسته نشود و عطر موجود در چاي شما از بين‌ نرود. سپس ميزان چاي ذكرشده را به آب اضافه‌كرده درب ظرف را ببنديد و  تقريبا ۲ الي ۵ دقيقه صبر كنيد. سپس چاي شما آماده است.

چاي اولانگ ضد فشارخون

پيشنهاد مطالعه: از شما دعوت مي‌كنيم مطلب چاي ديابتي‌ها، مخصوص كاهش قندخون را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.