بهترين خوراكي‌ها براي بي‌اعصاب‌ها

۱۴ بازديد

درست است كه برخي پرخوري عصبي دارند، اما جالب است بدانيد كه مي‌توان با كمك برخي از خوراكي‌ها اين پرخوري عصبي را به فرصتي براي آرامش تبديل كرد.

در هنگام عصبانيت چه خوراكي بخوريم

براي درمان عصبانيت و اضطراب، روش‌هايي متعدد وجود دارد كه يكي از اين روش‌ها، استفاده از خوراكي‌هايي است كه به آرامش كمك مي‌كند. با مجله دلتا همراه باشيد تا پاسخ سوال در هنگام عصبانيت چه خوراكي بخوريم ؟  را بدانيد.

سبزيجات و لبنيات

جالب است بدانيد خوراكي‌هايي مثال سبزيجات و لبنيات در ايجاد حس ارامش در افراد مختلف نقشي پررنگ دارند. درواقع با كمك مصرف يك ليوان شير يا يك كاسه ماست كم چرب مي‌توان به آرامش رسيد. نكته جالب‌تر اين كه گاز زدن برخي ميوه‌ها و سبزيجات هم به آرامش كمك مي‌كند هم تنش رواني فرد را كاهش مي‌دهد. براي مثال اگر هويج، كرفس، سيب را در هنگام عصبانيت گاز بزنيد، احساس آرامش را تجربه خواهيد كرد.

لبنيات

كرفس

اگر از افرادي هستيد كه هنگام عصبانيت دچار افزايش فشار خون مي‌شويد بهتر است كرفس را امتحان كنيد. كرفس نه تنها فشار خون شما را كاهش مي‌دهد، بلكه به كاهش اضطراب و افزايش آرامش شما نيز كمك مي‌كند.

اگر فشار خون داريد مطلب فشار خون بالا، قاتل خاموش ايرانيان را بخوانيد.

احساس آرامش با موز

موز از ديگر خوراكي‌هايي است كه به ايجاد حس آرامش در فرد كمك مي‌كند. موز سرشار از پتاسيم و منيزيم است و در نتيجه مي‌تواند براي ايجاد حس آرامش بسيار مفيد باشد.

موز و اعصبانيت

دمنوش‌هاي آرامش‌بخش

جالب است بدانيد كه دمنوش‌هايي مثل دمنوش چاي سبز، دمنوش ليمو، دمنوش گل محمدي و غيره نيز در ايجاد حس آرامش در فرد عصباني موثر است.

اگر به مطلب در هنگام عصبانيت چه خوراكي بخوريم علاقمند هستيد مطلب ۵ دمنوش شگفت‌انگيز براي آرامش اعصاب و روان را از دست ندهيد.

خرما و كشمش

مصرف خرما، كشمش و ديگر خوراكي هايي كه شيريني سالم دارند، نيز مي‌توانند در افزايش حس آرامش افراد نقش داشته باشند.

به طور كلي سعي كنيد وقتي عصبي هستيد خوراكي‌هايي را كه چاق كننده هستند از دور و بر خود جمع كنيد. براي مثال سعي كنيد از قرار دادن انواع چيپس، پفك، شكلات شيرين و ديگر خوراكي‌ها روي ميز جلوگيري كنيد تا وقتي عصبي هستيد ناخواسته دچار پرخوري عصبي نشويد.

عصبانيت چه خوراكي بخوريم

پيشنهاد مطالعه: از شما دعوت مي‌كنيم مطلب خستگي را با اين موارد ضربه فني كنيد را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.