چاي‌هاي مناسب بعد از شام سنگين را بشناسيد

۱۷ بازديد

شام سنگين براي سلامت شما ضرر دارد اما برخي از چاي‌ها مي‌توانند از اثر منفي شام سنگين بكاهند. 5 چاي مناسب براي وعده بعد از شام سنگين را بشناسيد.

نوشيدني هاي مناسب بعد از شام

احساس سنگيني شكم و كرختي بدن پس از خوردن يك شام سنگين بسيار طبيعي است. بدن پس از خوردن غذا فرآيند هضم آن را آغاز مي‌كند كه طي اين فرآيند خون‌رساني به دستگاه گوارش افزايش مي‌يابد. مجله دلتا در اين مطلب، نوشيدني هاي مناسب بعد از شام را به شما معرفي مي‌كند.

چاي نعناي تازه

براي تهيه اين چاي كافي است ميزان كمي نعناي تازه را در آب جوش ريخته و اجازه دهيد دم بكشد. اين چاي به ميزان قابل‌توجهي به آرامش معده پس از غذا كمك مي‌كند. همچنين به دليل رايحه مناسب نعنا، احساس خوشايند تنفس به فرد دست مي‌دهد.

زنجبيل و آب‌ليمو

تركيب زنجبيل با آب‌ليموي تازه يكي از نوشيدني‌هاي پرطرفدار در روسيه است. اين نوشيدني تند و اسيدي به معده براي هضم غذا كمك مي‌كند و باعث ايجاد آرامش در دستگاه گوارش مي‌شود.

چاي زنجبيل

چاي ترش

چاي ترش يكي از نوشيدني‌هاي طبيعي براي كاهش فشارخون محسوب مي‌شود. مي‌توانيد به اين چاي كمي عسل، ادويه و آب‌ليمو اضافه كنيد. اين نوشيدني معجزه‌آسا به آرامش معده شما پس از شام كمك شاياني مي‌كند.

اگر به مطالب فشار خون علاقمند هستيد فشار خون بالا، قاتل خاموش ايرانيان را بخوانيد.

چاي سبز

چاي سبز كه خاستگاه آن به چين بازمي‌گردد يكي از نوشيدني هاي مناسب بعد از شام است. اين چاي آرامش‌بخش براي معده و دستگاه گوارش محسوب مي‌شود. بااين‌حال، بهتر است چاي سبز را بدون شيرين‌كننده‌هايي مانند قند و عسل مصرف كنيد.

چاي سياه

چاي سياه كه امروزه در جهان محبوبيت بيشتري دارد نيز مي‌تواند براي آرامش معده مفيد باشد، اما نبايد آن را ۲ ساعت پس از غذا مصرف كرد، زيرا منجر به عدم جذب آهن و كم‌خوني در افراد مي‌شود.

مناسب بعد از شام

پيشنهاد مطالعه: از شما دعوت مي‌كنيم مطلب رفع آثار مضر آلودگي هوا با اين نوشيدني‌ها را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.