نوشيدني معجزه‌گر لاغري سيب و زنجبيل+طرز تهيه

۱۴ بازديد

تركيب كردن چند ميوه، سبزيجات و برخي ادويه‌ها در يك نوشيدني واحد باعث تجمع مواد مغذي ضروري مي‌شود كه براي بهبود عملكرد متابوليسم يا همان سوخت‌وساز بدن لازم هستند. بااين‌حال مهم است كه بدانيد چه موادي را باهم تركيب كنيد تا چربي بيشتري بسوزانيد و وزن كم كنيد.

نوشيدني لاغري سيب و زنجبيل

نوشيدني سبز از سيب، خيار و زنجبيل تهيه مي‌شود و سرشار از آنتي‌اكسيدان‌ها، ويتامين‌ها و مواد معدني است كه عناصر ضروري در هر برنامه غذايي محسوب مي‌شوند. مجله دلتا در اين مطلب طرز تهيه نوشيدني لاغري سيب و زنجبيل را آموزش مي‌دهد، كه از آن به‌عنوان نوشيدني معجزه‌گر ياد مي‌كنند. البته هيچ روش معجزه گري بدون داشتن تغذيه‌ سالم و ورزش براي رسيدن به‌تناسب اندام وجود ندارد.

مواد تشكيل‌دهنده نوشيدني سبز

سيب

فيبرهاي موجود در سيب جزو فعال‌ترين تركيبات اين ميوه هستند كه به هضم بهتر مواد غذايي و همچنين ايجاد احساس سيري بدون دريافت كالري زياد كمك مي‌كنند. سيب همچنين به مقابله با احتباس آب و كلسترول بد خون كمك مي‌كند.

خيار

خيار از ميزان زيادي آب تشكيل‌شده است. آب يكي از مايعات با ارزشي است كه باعث فعال شدن سوخت‌وساز بدن مي‌شود و با حفظ آن به سوزاندن كالري‌هاي دريافتي كمك مي‌كند.

زنجبيل

زنجبيل خواص فوق‌العاده‌اي دارد كه به چند شيوه به كاهش وزن كمك مي‌كند. اول اينكه اين ريشه پرخاصيت قدرت كاهش التهاب و حساسيت بدن به گلوكز را دارد. بايد بدانيد كه اين دو عامل مانع از سوزاندن كالري مي‌شود. علاوه بر اين، زنجبيل باعث ايجاد احساس سيري مي‌شود درنتيجه شما از زياده‌روي و پرخوري روزانه در امان مي‌مانيد. اگر به زنجبيل علاقمند هستيد مطلب ۵ معجزه زنجبيل كه قطعا نمي‌دانستيد!  را بخوانيد.

مواد لازم

  • سيب سبز يك عدد
  • خيار يك عدد
  • زنجبيل تازه‌ رنده‌شده يك قاشق معادل ۳ گرم
  • آب يك ليوان (۲۰۰ ميلي‌ليتر)

روش تهيه نوشيدني

ابتدا خيار و سيب را پوست‌كنيد، سپس آن‌ّ‌ها را داخل مخلوط‌كن بريزيد و هم بزنيد. زنجبيل رنده شده و سپس آب را به مواد اضافه كرده و مخلوط كنيد.

نوشيدني لاغري سيب و زنجبيل را تازه‌به‌تازه مصرف كنيد. براي دريافت نتيجه‌ بهتر توصيه مي‌كنيم كه اين نوشيدني را به‌صورت ناشتا ميل كنيد تا تركيبات مغذي آن بهتر جذب‌شده و فعال‌تر باشند.

نوشيدني سبز

پيشنهاد مطالعه: از شما دعوت مي‌كنيم مطلب نسخه درمان دل درد پر‌خوري را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.