خواص معجزه‌آساي پودر سنجد در درمان مفاصل

۱۶ بازديد

سنجد براي ترميم شكستگي، ترك استخوان و پوكي استخوان بي‌نظير است؛ پودر هسته سنجد، غضروف‌ساز بوده و براي ترميم مفاصل و كمردرد مي‌توان آن را با شير ميل كرد.

تاثير سنجد در درمان دردهاي

امروزه شيوع و گسترش بيماري هاي مفصلي نظير آرتروز و پوكي استخوان به‌ويژه در زنان تبديل به كابوسي وحشتناك در بسياري از كشورها شده است. پوكي استخوان، چهارمين عامل مرگ‌ومير در جهان است و از هر ۴ نفر بالاي ۲۵ سال، يك نفر مبتلا به آن است. در اين مطلب از مجله دلتا به تاثير سنجد در درمان دردهاي مفصلي مي‌پردازيم.

چرا بايد سنجد را جدي بگيريم

سنجد سرشار از فيبر و منبع غني از كلسيم است. سنجد براي ترميم شكستگي و ترك استخوان، بي‌نظير است و در درمان پوكي استخوان به‌عنوان چهارمين عامل مرگ‌ومير در جهان اثرات معجزه‌آسايي دارد؛ مي‌توان گفت همه بيماران مبتلا به پوكي استخوان از سنجد، غافل بوده‌اند.

پودر سنجد

خواص پودر سنجد با شير

درمان پوكي استخوان

پوكي استخوان يكي از بيماري‌هاي بسيار آزار دهنده است. بر اساس تحقيقات از هر چهار نفر يك نفر مبتلا به پوكي استخوان است. براي درمان معجزه آساي پوكي استخوان مي‌توانيد از پودر سنجد با شير استفاده كنيد. خوردن مخلوط سنجد و شير به مدت چهارده روز اثرات معجزه آساي خود را به شما نشان خواهد داد. اگر اين رژيم را براي دو ماه يا بيشتر ادامه دهيد يك روش درماني مكمل بسيار عالي براي مبارزه با پوكي استخوان شما خواهد بود.

رفع كمر درد با پودر سنجد و شير

از تاثير سنجد در درمان دردهاي مفصلي مي‌توان به رفع كمردرد اشاره كرد. خواص ديگر اين معجون مي‌توان به درمان كمر درد اشاره كرد. پودر هسته سنجد غضروف ساز است، مصرف آن مي‌تواند براي ترميم مفاصل و درمان كمر درد بسيار مفيد و موثر باشد.

درمان آرتروز

مصرف سنجد و شير براي درمان آرتروز ثابت‌شده‌ است. مصرف اين معجون حتي از خوردن استامينوفن هم موثرتر است.

تاثير سنجد در درمان

پودر سنجد را چگونه تهيه و مصرف كنيم

اگر مي‌توانيد، خودتان تعدادي سنجد تازه را با پوست و گوشت و هسته آسياب‌كنيد، اما اگر آسياب نداريد يا نگران‌هستيد، هسته سنجد، آسياب شما را خراب‌كند، مي‌توانيد پودر سنجد آماده تهيه‌كنيد.

يك قاشق غذاخوري پودر را در يك ليوان شير، بريزيد و با يك قاشق غذاخوري عسل آن را شيرين كنيد و روزانه يك وعده از آن را با غذا يا ميان‌وعده ميل كنيد.

با ۱۴ روز خوردن اين معجون ساده، معجزه آن را مشاهده كنيد؛ ۷۰ يا ۷۲ روز مصرف آن، مكمل درماني بسيار مناسبي براي مبارزه با پوكي استخوان و آلزايمر است.

تاثير سنجد در درمان دردهاي مفصلي

پيشنهاد مطالعه: مطلب فوايد گلپر، از بهبود قلب تا تقويت حافظه را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.