5 نوشيدني جادويي چربي سوز

۱۱ بازديد

اگر مي‌خواهيد اندامي زيبا داشته باشيد، براي مدتي هر روز نوشيدني‌هاي ديتاكس را در وعده‌ صبحانه ميل كنيد تا شاهد فوايد جادويي آن‌ها بر سلامتي خود باشيد.

اسموتي‌ هاي چربي سوز

نوشيدن اسموتي ديتاكس مي‌تواند در پاكسازي بدن، از بين بردن جوش، درمان خشكي پوست، جلوگيري از ريزش مو و همچنين برطرف كردن مشكلاتي مثل اضافه وزن و عدم تعادل هورمون‌ها مفيد باشد. اسموتي ديتاكس از ميوه‌ها، سبزيجات، دانه‌ها، مغزها، گياهان و ادويه‌هايي تشكيل مي‌شود كه همگي سرشار از ويتامين‌ها، مواد معدني و فيبر غذايي هستند. ما در اين مطلب از مجله دلتا طرز تهيه‌ خوشمزه‌ترين اسموتي‌ هاي چربي سوز را در اختيار شما قرار مي‌دهيم‌. اگر قصد پاكسازي بدن و كاهش وزن را داريد، به شما پيشنهاد مي‌كنيم حتما اين اسموتي‌ها را امتحان كنيد.

اسموتي ديتاكس خنك‌كننده‌ اسفناج و خيار

اين نوشيدني در تابستان يك گزينه‌ عالي است، چون بدن را حسابي خنك كرده و به پاكسازي بدن و همچنين كاهش وزن كمك مي‌كند‌. اسفناج و خيار را درشت خرد كنيد و آن‌‌ها را درون مخلوط‌كن بريزيد. برگ‌هاي نعناع را به همراه مقداري نمك به مواد اضافه كنيد و مواد را چند پالس بزنيد و در نهايت به آن ليمو اضافه كنيد.

اسموتي براي لاغري

اسموتي ديتاكس وگان

هويج سرشار از ويتامين‌هاي A ،K ،C، بيوتين، فيبر، آنتي‌اكسيدان‌ها و مواد معدني است و سلامت قلبي و عروقي و چشم‌ها را بهبود مي‌بخشد. همچنين گوجه‌فرنگي سرشار از ليكوپين است كه استخوان‌ها را تقويت مي‌كند. گشنيز حاوي مقدار زيادي ويتامين A و ويتامين K است. اين سبزي مقدار زيادي كلسيم و پتاسيم دارد.

هويج، گوجه‌فرنگي، كرفس و برگ‌هاي گشنيز را خرد كنيد و آن‌ها را درون مخلوط‌كن بريزيد و چند پالس بزنيد. پودر زيره را به اسموتي اضافه كنيد و يك پالس ديگر بزنيد. اسموتي را درون ليوان بريزيد و آب ليموترش، نمك و فلفل را اضافه كنيد.

اسموتي ديتاكس آب نارگيل و توت‌‌فرنگي

اين اسموتي براي پاكسازي بدن معجزه مي‌كند. آب نارگيل منبع عالي الكتروليت، ويتامين‌ها، پروتئين و فيبر است و به تنظيم سطح قند خون و كاهش وزن كمك مي‌كند. نارگيل، توت‌فرنگي، بلوبري و برگ‌هاي نعناع را در مخلوط‌كن بريزيد و با يكديگر مخلوط كنيد. آب نارگيل را به اسموتي اضافه كنيد و به‌مدت سه ثانيه هم بزنيد.

نوشيدني براي كاهش وزن

اسموتي ديتاكس انگور قرمز و بادام

يكي ديگر از اسموتي‌ هاي چربي سوز اسموتي انگور قرمز و بادام است. انگور خواص ضدميكروبي، آنتي‌اكسيداني و ضدالتهابي دارد. بادام هم سرشار از چربي‌هاي سالم است و هضم غذا را بهبود مي‌بخشد و باعث چربي سوزي مي‌شود.

انگور قرمز، موز، شاه‌توت و بادام را درون مخلوط‌كن بريزيد و چند پالس بزنيد. بعد از ريختن اسموتي در ليوان مقداري نمك به آن اضافه كنيد و آن را خوب هم بزنيد. نوش جان.

اسموتي با اسفناج

سيب سرشار از آنتي‌اكسيدان‌ها، تركيبات فيتوشيميايي و فيبر غذايي است. اين ميوه به كاهش وزن، محافظت در برابر بيماري قلبي و عروقي، پاكسازي بدن و جلوگيري از تقسيم سلولي كنترل نشده كمك مي‌كند.

سيب و اسفناج را خرد كنيد و درون مخلوط‌كن بريزيد. آب ليموترش را اضافه كنيد و مواد را چند پالس بزنيد. اسموتي ديتاكس را درون ليوان بريزيد و به آن نمك اضافه كنيد. آن را خوب هم بزنيد و نوش جان كنيد.

پيشنهاد مطالعه: شما را دعوت مي‌كنيم به مطالعه مطلب جالب بخوابيد و وزن كم كنيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.